مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در بازدید از نهضت ملی امام شهر قیروکارزین

تاریخ ارسال : 1402/11/21

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در بازدید از نهضت ملی امام شهر قیروکارزین

 

دهه فجر با افتتاح طرح های نهضت ملی مسکن امیدهای فراوانی به همراه داشت

دکتر سید علیرضا حمیدی مدیرکل   بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس در بازدید از طرح های نهضت ملی مسکن در امام شهر شهرستان قیروکارزین اظهار داشت : دهه فجر با افتتاح طرح های نهضت ملی مسکن امیدهای فراوانی به همراه داشت ، نهضت ملی مسکن با شتاب مناسب در حال پیشرفت است و امید به خانه دار شدن طیف وسیعی از جامعه را افزایش داده است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، دکتر حمیدی به همراه  مدیر و کارشناسان بنیاد مسکن شهرستان قیروکارزین و مسئول روابط عمومی بنیاد مسکن استان از روند اجرای پروژه نهضت ملی مسکن شهر امام شهر بازدید کرد و با  بررسی مشکلات طرح مذکورهنمودهایی برای شتاب بخشی به مسوولان این پروژه داد.

 حمیدی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس با گرامیداشت دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با بیان اینکه طرح های  بنیاد مسکن استان فارس در دهه فجر شتاب بخش توسعه روستایی و در راستای تامین مسکن نیازمندان است از بهره برداری از 10هزار و 872 واحد طرح ویژه بهسازی مسکن روستائی ، 832 واحد مسکن شهری و نهضت ملی و 13 طرح توسعه روستایی در این استان خبر داد.

حمیدی همچنین بهره برداری از  832 واحد مسکن شهری و نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها را از دیگر طرح های دهه فجر انقلاب دانست و گفت : این طرح ها نیز با اعتبارات و تسهیلات و آورده متقاضیان به سرانجام رسید ، برای بهره برداری از این طرح ها 4415500 میلیون ریال هزینه و سرمایه گذاری شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس طرح های نهضت ملی مسکن و مسکن شهری بنیاد مسکن در شهرستان های داراب ، اقلید ، آباده ، کازرون و نی ریز به بهره برداری رسیده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان قیروکارزین نیز در حاشیه این بازدید با تقدیر از همراهی مدیر کل بنیاد مسکن گزارشی از پیشرفت طرح های نهضت ملی مسکن ارائه داد و گفت : همزمان با دهه فجر انقلاب  386 واحد طرح ویژه بهسازی مسکن روستائی در این شهرستان با بهره گیری از تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان بازسازی شده است.

انتهای پیام

 

 

موضوع خبر :
  • مدیر
  • کل
  • بنیاد
  • مسکن
  • استان
  • فارس
  • بازدید
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در بازدید از نهضت ملی امام شهر قیروکارزین چیست؟

سوال: