رویکردهای تازه برای تملک اراضی و پیشبرد نهضت ملی مسکن شهرستان کوار

تاریخ ارسال : 1403/02/10

رویکردهای تازه برای تملک اراضی و پیشبرد نهضت ملی مسکن شهرستان کوار

 

نشست  مشترک مدیران و کارشناسان ادارات بنیاد مسکن شهرستان کوار و منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان برای تملک اراضی و پیشبرد نهضت ملی مسکن شهرستان کوار در دفتر مدیر بنیاد مسکن شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، مصطفی ایوبی مدیر بنیاد مسکن شهرستان کوار در این نشست با ارائه گزارشی از پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت : این طرح در دو شهر کوار و طسوج اجرایی می شود ، تا کنون بیش از ۳ هزار و ۴۰۰  تقاضا در شهر کوار به ثبت رسیده است .

ایوبی با ارائه گزارش مختصر فعالیتهای مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کوار در سال ۱۴۰۲را تشریح کرد و با ارائه  عملکرد حوزه عمران روستایی از نقشه برداری و بازنگری طرح هادی   ۱۲ روستا و تعیین مشاور بازنگری طرح هادی در این روستاها خبر داد و گفت : این  طرح  با اعتبار کل ۱۸ میلیارد ریال اجرایی شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان کوار همچنین از اجرای طرح هادی بهسازی روستاها شامل  اجرای آسفالت به متراژ ۴۳ هزار و ۸۳۰متر مربع با اعتبار ۳۷ میلیارد ریال و همچنین اجرای ۸۵۶ تن قیر رایگان با مصرف مستقیم وبا اعتبار ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

وی اضافه کرد : این قیر  در مصرف حدود ۵۲۰۰۰ متر مربع آسفالت بکار رفته است جمع  این اعتبارات به مبلغ کل ۶۷ میلیارد ریال رسیده که در ۱۱ روستا با همکاری و مشارکت دهیاری انجام گردیده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان کوار   اجرای ۳۰۰۰ متر مربع زیرسازی شامل اساس و زیراساس در ۲ روستا به مبلغ ۲.۳ میلیارد ریال را از دیگر کارکردهای بنیاد مسکن در این شهرستان دانست.

انتهای پیام

 

 

موضوع خبر :
  • رویکردهای
  • تازه
  • برای
  • تملک
  • اراضی
  • پیشبرد
  • نهضت
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد رویکردهای تازه برای تملک اراضی و پیشبرد نهضت ملی مسکن شهرستان کوار چیست؟

سوال: