رویکردهای تعاملی بنیاد مسکن بختگان و منابع طبیعی برای پیشبرد طرح های نهضت ملی مسکن

تاریخ ارسال : 1403/02/10

رویکردهای تعاملی بنیاد مسکن بختگان و منابع طبیعی برای پیشبرد طرح های نهضت ملی مسکن

 

رویکردهای تعاملی بنیاد مسکن بختگان و منابع طبیعی برای پیشبرد طرح های نهضت ملی مسکن

 نشست  مشترک بنیاد مسکن و منابع طبیعی شهرستان بختگان در راستای اتخاذ تصمیمات تعاملی و هم افزایی برای تامین زمین مناسب طرح های نهضت ملی مسکن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، محسن رضاییان مدیر بنیاد مسکن شهرستان بختگان در این نشست با تقدیر از همراهی مدیر و کارشناسان منابع طبیعی گزارشی از اجرای طرح های نهضت ملی مسکن و توسعه روستاها ارائه داد .

رضاییان با بیان اینکه بیش از یک هزار و 200 نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر آباده طشک نام نویسی کرده اند افزود: با تامین زمین مناسب و انجام فرایند پالایش متقاضیان این طرح ها وارد فاز اجرایی شده است و با تعامل و هم افزایی بین دستگاهها کار اجرای آن در حال انجام است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان بختگان با اشاره به اینکه بنیاد مسکن در سالهای مختلف عملکرد درخشانی در این شهرستان داشته است گفت :  بازنگری طرح هادی و تهیه مجدد طرح های هادی در روستاهای خواجه جمالی ، دهمورد ، جهان آباد و تل خاکی   از شاخص های توسعه در این شهرستان است ، این طرح ها با اعتباری معادل 12 میلیارد ریال به سرانجام رسیده است.

رضاییان همچنین از اجرا و تکمیل پل روستاهای دهزیر ، شهرک امام صادق و خواجه جمالی با اعتباری معادل 45 میلیارد ریال خبر داد و گفت : تشکیل پرونده در شهر آباده طشک برای بیش از 3 هزار فقره واحد مسکونی و تشکیل پرونده برای صدور سند در روستاهای شهرستان به تعداد 300 فقره و صدور 177 جلد سند روستایی یکی از شاخص های برجسته توسعه روستایی است.

انتهای پیام

 

موضوع خبر :
  • رویکردهای
  • تعاملی
  • بنیاد
  • مسکن
  • بختگان
  • منابع
  • طبیعی
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد رویکردهای تعاملی بنیاد مسکن بختگان و منابع طبیعی برای پیشبرد طرح های نهضت ملی مسکن چیست؟

سوال: