معاون پشتیبانی بنیاد مسکن استان فارس :

تاریخ ارسال : 1403/02/10

معاون پشتیبانی بنیاد مسکن استان فارس :

 

 

زمینه تحول در فعالیت های عمران روستایی استان فارس فراهم می شود

 مهندس جعفری کیا معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس و مسولین واحدهای مختلف پشتیبانی و امور مالی بنیادمسکن فارس  با حضور در بنیاد مسکن شهرستان شیراز رویکردهای تحولی در توسعه و عمران روستایی استان فار سرا بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، جعفری کیا در این برنامه که با حضور  مهندس نصیری معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن فارس در بنیادمسکن انقلاب اسلامی شیراز صورت پذیرفت راهکارهای تحولی در فعالیت های عمران و توسعه روستایی و محرومیت زدایی را در راستای تغییر چهره روستاها و افزایش سهم این مناطق از توسعه و عمران توصیف کرد.

معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس از شهرستان شیراز به عنوان یکی از مناطق هدف بنیاد مسکن برای ایجاد تحول در مناطق روستایی و محرومیت زدایی نام برد و گفت : با تامین مسکن روستایی و مقاوم سازی بافت های فرسوده ، مهار حاشیه نشینی و تامین مسکن مورد نیاز اقشار مختلف باید بیش از پیش برای توسعه روستاها و مناطق محروم این شهرستان تلاش کرد.

  مهندس جعفری کیا ضمن دیدار با پرسنل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیراز از نزدیک با مسائل ومشکلات پرسنل آشنا شد.

 در این جلسه مهندس محسن ابراهیمی مدیر  بنیادمسکن   انقلاب شیراز نیز ضمن خیر مقدم به بیان آمار عملکرد بنياد مسکن انقلاب اسلامي شیراز پرداخت و از اجرای طرح های تحول آفرین در راستای توسعه روستایی استقبال کرد.

مهندس ابراهیمی در ادامه با ارائه گزارشی  از  اجرای طرح هادی اجرای آسفالت معابر روستایی از محل اعتبارات قیر مشارکتی بنیاد مسکن و همکاری دهیاری و بسیج سازندگی در سطح ۵۰ روستای شهرستان شیراز به متراژ ۴۱۵ هزار متر مربع  خبر داد و گفت : این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال در شهرستان شیراز اجرایی شده است.

انتهای پیام

 

 

 

موضوع خبر :
  • معاون
  • پشتیبانی
  • بنیاد
  • مسکن
  • استان
  • فارس
  • :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد معاون پشتیبانی بنیاد مسکن استان فارس : چیست؟

سوال: