رایزنی مدیران بنیاد مسکن , منابع طبیعی و ثبت اسناد کوار پیرامون تملک و واگذاری اراضی

تاریخ ارسال : 1403/02/19

رایزنی مدیران بنیاد مسکن , منابع طبیعی و ثبت اسناد کوار پیرامون تملک و واگذاری اراضی

 

نشست  مشترک مدیران بنیاد مسکن، منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کوار در راستای تملک و واگذاری اراضی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس به درخواست بنیاد مسکن شهرستان کوار جلسه مشترک مدیران بنیاد مسکن، منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کوار در خصوص تملک اراضی ملی جهت واگذاری در قالب طرح نهضت ملی مسکن روستاهای شهرستان و همچنین صدور اسناد تملکی اراضی بنیاد مسکن برگزار گردید.

این جلسه هماهنگی با حضور مصطفی  ایوبی مدیر بنیاد مسکن شهرستان کوار، مهندس سلیمانی رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان و مهندس غلامی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کوار در محل اداره ثبت اسناد املاک شهرستان کوار برگزار شد.

مصطفی ایوبی مدیر بنیاد مسکن شهرستان کوار در حاشیه این نشست گزارشی از تملک و واگذاری اراضی ارائه داد و بیان داشت : واگذاری اراضی از جمله رویکردهای بنیاد مسکن برای ایجاد انگیزه ماندگاری روستاییان در این مناطق است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان کوار ،  واگذاری زمین روستایی و اجرای متمم قرارداد به متقاضیان واجد شرایط به تعداد ۲۰ قطعه را در اراضی یکی از اولویت های بنیاد مسکن برشمرد و گفت :  ارائه خدمات فنی الحاق به طرح تفکیک و تغیر کاربری اراضی به تعداد ۹۰ قطعه ، پاسخ به استعلامات خدات فنی و مهندسی به تعداد ۲۵۴ فقره  و  ارائه خدمات فنی پاسخ به استعلامات و صدور پروانه ساختمانی به تعداد ۱۹۵ فقره در این شهرستان با اولویت انجام شده است.

وی  در خصوص امور مشترک هرسه اداره مباحثی مطرح کرد و در پایان این نشست  تصمیماتی اتخاذ گردید.

انتهای پیام

 

موضوع خبر :
  • رایزنی
  • مدیران
  • بنیاد
  • مسکن
  • منابع
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد رایزنی مدیران بنیاد مسکن , منابع طبیعی و ثبت اسناد کوار پیرامون تملک و واگذاری اراضی چیست؟

سوال: