10 روستای شهرستان استهبان زیر پوشش سامانه شمیم قرار گرفت

تاریخ ارسال : 1401/08/24

10 روستای شهرستان استهبان زیر پوشش سامانه شمیم قرار گرفت

روستای شهرستان استهبان زیر پوشش سامانه شمیم قرار گرفت عملیات نقشه برداری و اجرای طرح شمیم املاک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان استهبان جهت اخذ اسناد تملکی در 10 روستای این شهرستان آغاز گردید.

 به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، مهندس کرامت ابراهیمی مدیر بنیاد مسکن شهرستان استهبان در حاشیه اجرای این طرح اظهار داشت : طرح شمیم در 10 روستای خانه کت، قشم قاوی، شهرک شهید باهنر، رونیز سفلی، آب نارک، باغشاد، درب امامزاده، درب قلعه، شهرک تنب توراهی ایج اجرا می گردد ، طرح شمیم درراستای تهیه نقشه و بالا بردن دقت سندهای صادره برای املاک می باشد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان استهبان در ادامه با برشمردن اجرای طرح شمیم دراین شهرستان خاطر نشان کرد : پس ازاجرای طرح شمیم ، تمامی ارگان ها وسازمانها می توانند به جهت دقت بالای سیستم با ارتباط با این شبکه ،نقشه های دقیق از مناطق روستایی تهیه نمایند که دارای دقت مطالعاتی بسیار بالایی می باشد. مهندس ابراهیمی از مزایای طرح شمیم را تثبیت موقعیت ملک در کاداستر به صورتی دقیق تر و صحیح تر عنوان کرد و گفت : اجرای این طرح باعث جلوگیری از تداخل و تعارض املاک می گردد.از مزایای دیگر این طرح این است که اگر به هر دلیلی از جمله سیل ، زلزله و حوادث دیگر حد فاصل موقعیت مکانی املاک و پلاکهای ثبتی از بین برود ،می توان از اطلاعات و مختصات دقیق و مطمئن اطلاعات را بازیابی کرد. و با روش شمیم دوباره موقعیت درست املاک را احیاء نموده و از هرگونه تضییع حقی جلوگیری شود.

موضوع خبر :
  • استهبان
  • شمیم
اشخاص :
  • مدیر بنیاد مسکن شهرستان استهبان
حوزه متولی :
  • معاونت امور بازسازی و مسکن روستایی
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (3)

نظر شما در مورد 10 روستای شهرستان استهبان زیر پوشش سامانه شمیم قرار گرفت چیست؟

سوال: