توسعه و محرومیت زدایی در شهرستان خرامه با تلاش مدیریت جهادی بنیاد مسکن

تاریخ ارسال : 1402/02/06

توسعه و محرومیت زدایی در شهرستان خرامه با تلاش مدیریت جهادی بنیاد مسکن

توسعه و محرومیت زدایی در شهرستان خرامه با تلاش مدیریت جهادی بنیاد مسکن مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرامه با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در سالی که گذشت و با گرامیداشت دهه حساب 100 امام و سالروز تاسیس نهاد بنیاد مسکن اظهار داشت : بنیاد مسکن در سال مهار تورم و رشد تولید هم از همه تمهیدات برای شتاب بخشی در توسعه و محرومیت زدایی دراین شهرستان بهره گیری خواهد کرد . به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس , مهندس اصغر ایزدی به برخی از شاخص های توسعه روستایی و محرومیت زدایی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: بنیاد مسکن در سالی که گذشت تسهیلات احداث مسکن طرح ویژه و مقاوم سازی مسکن روستایی را جهت احداث 120 واحد مسکونی در شهرها و روستاهای شهرستان خرامه به مبلغ 24 میلیارد تومان اختصاص داد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرامه درادامه  از اعطای تسهیلات بازسازی مسکن روستایی با اعتبارات حوادث خبر داد و گفت : 600 میلیون تومان دراین زمینه جهت احداث 3 واحد مسکونی در شهر و روستای این شهرستان اختصاص یافت.

مهندس ایزدی همچنین از اعطای  تسهیلات تعمیر مسکن روستایی در این شهرستان به مبلغ 180 میلیون تومان خبر داد و خاطر نشان کرد :  این تسهیلات در جهت تعمیر 6 واحد مسکونی در روستاها هزینه شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرامه اعطای تسهیلات بلا عوض حوادث احداثی در این شهرستان را نیز از جمله اقدامات موثر و مهم برشمرد و گفت : 150 میلیون تومان تسهیلات دراین حوزه اختصاص یافت  و در جهت احداث 3 واحد در شهر و روستا هزینه شده است.

 کمک 54 میلیون تومانی بنیاد مسکن شهرستان خرامه   جهت تعمیر 6 واحد در شهر و روستا از دیگر مواردی بود که مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرامه به آن اشاره کرد , مهندس ایزدی همچنین در ادامه  جمع اعتبار هزینه شده در این حوزه را 25 میلیارد و 131 میلیون ریال ذکر کرد.

وی با تشریح   طرح نهضت ملی شهر خرامه اضافه کرد : در قالب این طرح برای تامین مسکن شهری متقاضیان تا کنون 4020 نفر نام نویسی شده اند , 2011 نفر برای تشکیل پرونده اقدام کرده اند , 1100 نفر تایید و پالایش شده اند. در اجرای فاز یک طرح نهضت ملی شهر خرامه قطعه زمینی به مساحت 4/3 هکتار با ظرفیت 160 واحد جنب میدان مصلی شهر به 160 نفر از متقاضیان احراز شرایط شده واگذار گردیده که عملیات ساخت آن در حال انجام است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرامه اضافه کرد : 158 واحد مسکن ملی دراین شهرستان در مرحله صدور پروانه ساختمانی , 136 واحد در مرحله شروع عملیات ساخت , 11 واحد در مرحله اجرای سقف است و تسهیلات مسکن تخصیص یافته دراین حوزه 16 میلیارد و 200 میلیون ریال است.

ایزدی , پروژه های بهسازی روستاهادر این شهرستان را هم تشریح کرد و گفت : این عملیات در 12 روستای شهرستان خرامه اجرا شده و در مجموع 42 میلیارد و 13 میلیون ریال برای اجرای 22 هزار و 254 متر مربع آسفالت و عملیات بهسازی معابر روستایی هزینه شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرامه همچنین از بازنگری   طرح هادی روستای دهقانان ,  سفلی ,  بنجیر  و  کوه خیاره  در این شهرستان با اعتبار هزینه شده   350    میلیون تومان خبر داد.

واگذاری 96 قطعه زمین به متقاضیان فاقد مسکن و متقاضی سکونت در روستاهای شهرستان , صدور تعداد 69 جلد سند شهری , صدور تعداد 26 جلد سند روستایی از دیگر کارکردهای بنیاد مسکن در سالی که گذشت در شهرستان خرامه است.

انتهای پیام

موضوع خبر :
  • توسعه
  • محرومیت
  • زدایی
  • شهرستان
  • خرامه
  • با
  • تلاش
اشخاص :
  • فرماندار
حوزه متولی :
  • معاونت امور بازسازی و مسکن روستایی
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (1)

نظر شما در مورد توسعه و محرومیت زدایی در شهرستان خرامه با تلاش مدیریت جهادی بنیاد مسکن چیست؟

سوال: