مدیر بنیاد مسکن استهبان در نشتی با بخشدار رونیز

تاریخ ارسال : 1402/02/17

مدیر بنیاد مسکن استهبان در نشتی با بخشدار رونیز

 

بخش رونیز استعدادهای قابل توجه در حوزه توسعه دارد

  مهندس کرامت ابراهیمی مدیر بنیاد مسکن  شهرستان استهبان در نشستی با شاکری بخشدار رونیز و یوسفی مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص واگذاری زمین و  پروژه روستاهای کردیخانی و رونیز سفلی گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، مهندس کرامت ابراهیمی در این نشست با اشاره به اینکه بخش رونیز استعدادهای قابل توجه در حوزه توسعه دارد خاطر نشان کرد : بنیاد مسکن همه توان خود را بکار خواهد گرفت که از این ظرفیت ها بهره گیری کند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش از اجرای کانال دفع آب های سطحی در روستای درب امامزاده خبر داد و گفت : این کانال با اعتباری بالغ 700 میلیون تومان با طول حدود 300 متر و با مشخصات یک  متر و 20 سانتیمتر عرض و با ارتفاع یک  متر در حال اجرا می باشد.

 مهندس ابراهیمی با ارائه گزارشی از روند توسعه روستایی دراین شهرستان  تاکید کرد: این نهاد انقلابی در طول سال‌های گذشته در راستای آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی به ایجاد سرپناه برای محرومان جامعه و همچنین ایجاد عدالت در توسعه اقدام کرده است.

وی از پرداخت وام های مسکن روستایی و شهری با همکاری بانک ها در این شهرستان با اعتباری معادل 580 میلیارد تومان خبر داد و گفت : در این شهرستان 540 میلیون تومان وام معیشتی پرداخت شد و 2 میلیارد تومان به عنوان تهسیلات بلا عوض جهت احداث واحدهای مسکونی و تعمیراتی اختصاص یافت.

مهندس ابراهیمی از بهسازی روستاهای این شهرستان ، آسفالت و توسعه  معابر ، احداث کانال دفع آب های سطحی با اعتباری معادل 10 میلیارد تومان خبر داد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان استهبان همچنین گفت : تهی و بازنگری طرح هادی روستاها با اعتباری معادل 500 میلیون تومان و اختصاص زمین یک هکتاری شهرک امام حسین (ع) برای احداث مسکن ملی و احداث 112 واحد مسکونی از دیگر فعالیت های بنیاد مسکن در سالی که گذشت است.

موضوع خبر :
  • مدیر
  • بنیاد
  • مسکن
  • استهبان
  • نشتی
  • با
  • بخشدار
اشخاص :
  • بخشدار
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (1)

نظر شما در مورد مدیر بنیاد مسکن استهبان در نشتی با بخشدار رونیز چیست؟

سوال: