ظرفیت های فعالیت های فرهنگی در بنیاد مسکن فارس بکار گرفته می شود

تاریخ ارسال : 1402/02/17

ظرفیت های فعالیت های فرهنگی در بنیاد مسکن فارس بکار گرفته می شود

 

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در نشست شوراي فرهنگي بنياد اعلام کرد :

ظرفیت های فعالیت های فرهنگی در بنیاد مسکن فارس بکار گرفته می شود

دکتر سید علیرضا حمیدی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در نشست شوراي فرهنگي بنياد مسکن اظهار داشت : ظرفیت های فعالیت های فرهنگی در بنیاد مسکن فارس بکار گرفته می شود ، بهره گیری از فرهنگ حجاب و عفاف و نماز در اولویت برنامه های فرهنگی است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، دکتر حمیدی در این نشست که  با   حضور حجه الاسلام سید علی  نجفي مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه  در بنیاد مسکن و ديگر اعضاي جلسه در راستاي برنامه ريزي و اجراي  برنامه هاي فرهنگي در سال جاري برگزار شد اضافه کرد : ظرفیت های فرهنگی عاملی برای تعامل و هم افزایی و حفظ روحیه کارکنان برای پیشبرد فعالیت های عمرانی و عملیاتی است و با قدرت و جدیت دنبال می گردد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ مسئله زودبازده نیست و یک کار بلندمدت است گفت: ظرفیت های مردمی در حوزه های فرهنگی اجتماعی و هنری به کارگیری می شود.

دکتر حمیدی بر لزوم تداوم این فعالیت ها در شهرستان ها هم تاکید کرد و ادامه داد : در نشست فرهنگی مناطق و شهرستان ها ، هم از ظرفیت‌های مردمی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری به کار گرفته می‌شود و هم از نهادهای حاکمیتی که دارای پایگاه هستند استفاده می‌شود.

وی در خصوص تعامل با مردم عنوان داشت: مردم می‌توانند با استفاده از ظرفیت هایی که در حوزه فرهنگ وجود دارد  پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنند و این موارد در  نشست فرهنگی بنیاد مسکن بررسی می گردد.

 مدیرکل  بنیاد مسکن استان فارس بیان داشت: نشست  فرهنگی از بالاترین سطح هماهنگی اجتماعی در این بنیاد برخوردار است و نهادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی و هنری می‌توانند با تعامل و هدف گذاری مشترک، فعالیت‌های فرهنگی را پیشنهاد بدهند.

  حجه الاسلام سید علی  نجفي مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه  در بنیاد مسکن استان فارس هم در این نشست تاکید بر فرهنگ عفاف و حجاب و برگزاری نماز را از اولویت های این نشست دانست و با تشریح سیاست های کاری با مدیران شهرستان ها با  ارائه برخی توصیه ها گفت: حتماً یکی از کار ویژه های مهم  ایجاد و یا تقویت حلقه های میانی در شهرستان ها است تا از طریق آنها بتوان اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی را راهبری کرد.

موضوع خبر :
  • ظرفیت
  • های
  • فعالیت
  • های
  • فرهنگی
  • بنیاد
  • مسکن
اشخاص :
  • مدیرکل و معاونین
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد ظرفیت های فعالیت های فرهنگی در بنیاد مسکن فارس بکار گرفته می شود چیست؟

سوال: