آغاز عملیات بهسازی و توسعه معابر روستای صحرا سفید فیروز آباد

تاریخ ارسال : 1402/06/27

آغاز عملیات بهسازی و توسعه معابر روستای صحرا سفید فیروز آباد

 

مدیر بنیاد مسکن شهرستان فیروز آباد از  آغاز عملیات بهسازی  و توسعه معابر  روستای صحرا سفید بخش میمند شهرستان فیروزآباد خبر داد و گفت : این طرح  از محل اعتبارات سه درصد نفت وگاز در حال اجرا است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، محمد ناصر کریمی اجرای طرح های توسعه در این شهرستان را زمینه ساز افزایش رضایتمندی روستاییان و کاهش مهاجرت ها دانست.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان فیروز آباد همچنین از اجرای عملیات  قیر پاشی بیش از ۳۰۰۰ متر مربع از  معابر روستای جایدشت خبر داد و گفت : این طرح  جهت اجرای عملیات آسفالت از محل اعتبارات نفت و گاز انجام شده است.

کرمی در ادامه  از اجرای قیر پاشی بیش از ۳۰۰۰ متر مربع از  معابر روستای حسین آباد سرگر جهت اجرای عملیات آسفالت از محل اعتبارات نفت و گاز دراین شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن از همه ظرفیت های توسعه در این شهرستان بهره گیری میکند ،  بخشی از فعالیت های بنیاد مسکن در سال 1401  را بازگو کرد و گفت:  این افتخار را داریم که در نهادی خدمت می کنیم که فلسفه وجودی آن با اندیشه ژرف بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران و به فرمان تاریخی امام راحل  در 21 فروردین ماه 1358 و در پی افتتاح حساب 100 ، آغاز به کار نموده است و همواره خدمت صادقانه و بی منت به مردم را سر لوحه فعالیتهای خود قرارداده و رمز موفقیت خود را در خدمتگزاری و جذب قلوب مردم دانسته و به این خدمتگزاری افتخار کرده و آن را یک توفیق الهی می دانیم .

مدیر بنیاد مسکن شهرستان فیروز آباد   از  اجرای نماد یادبود شهدای گمنام شهر فیروزآباد خبر داد و گفت : اجرای این نماد با اعتباری معادل 7 میلیارد و 500 میلیون ریال به سرانجام رسید ، این اعتبارات از محل تامین اعتبار مناطق نفت خیز و اعتبارات در اختیار نماینده شهرستان تامین شده است .

 

وی با تشریح عملکردها در حوزه   عمران روستایی اظهار داشت : تصویب بازنگری طرح هادی روستای شهید دستغیب و زنجیران در سال گذشته ، تهیه نقشه پایه طرح هادی روستاهای سرگر ، خویدجان، سلامت آباد ، کره داشی ، وحدت آباد ، همت آباد ، شریف آباد و   گنک از جمله عملکردها در این حوزه است.

 

انتهای پیام

 

 

موضوع خبر :
  • آغاز
  • عملیات
  • بهسازی
  • توسعه
  • معابر
  • روستای
  • صحرا
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد آغاز عملیات بهسازی و توسعه معابر روستای صحرا سفید فیروز آباد چیست؟

سوال: