روستای مسیح آباد لارستان در مسیر توسعه و عمران

تاریخ ارسال : 1402/06/27

روستای مسیح آباد لارستان در مسیر توسعه و عمران

 

   مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان از اجرای  ۳۲۰۰ متر مربع  عملیات بهسازی در  معابر روستای مسیح آباد از بخش بنارویه لارستان  خبر داد و بیان داشت : این پروژه با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و قیر انجام گردیده است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس ، مهندس میزان اجرای این طرح را زمینه ساز افزایش سطح رضایتمندی روستاییان و کاهش مهاجرت ها دانست و گفت : بنیاد مسکن از همه ظرفیت های قانونی برای ماندگاری روستاییان در این مناطق استفاده می کند.

وی ، اهم فعالیتهای یکساله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان را تشریح کرد و بیان داشت : کسب مقام اول بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان در استان فارس در سال 1400 ، هزینه کرد بیش  از 125 میلیارد تومان تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مسکن شهری،حوادث، بهسازی روستاها، مسکن محرومین و تعمیری ،معیشتی و بلاعوض به تعداد 1035 فقره بصورت ضمانت زنجیره ای از جمله دستاوردهای قابل توجه در لارستان در سالی که گذشت است .

مهندس میزان ، طرح نهضت ملی مسکن و طرح های بهسازی روستایی ، در این شهرستان را هم تشریح کرد و افزود: اجرای آسفالت معابر روستایی از محل اعتبارات قیر مشارکتی با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاران به متراژ 123 هزار  مترمربع با اعتباری بالغ بر 246  میلیارد ريال از جمله اقدامات مهم سالی که گذشت است .

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان در ادامه از اجرای طرح های بهسازی روستایی با اعتباری بالغ بر 101 میلیارد ريال خبر داد و گفت : این طرح ها شامل 3700 مترطول تک لبه  و کانیو  28 هزار  مترمربع زیرسازی و آسفالت ، 670 مترمکعب دیوار حائل و بازنگری و تهیه طرح های هادی (جمعا57  پروژه ) که جهت 35 روستا از محل اعتبارات ارزش افزوده ،سیل و  ملی با جمع کل اعتبار 144 میلیارد ريال.( چهارده میلیارد و چهارصد میلیون تومان) انجام شده است.

انتهای پیام

 

 

 

موضوع خبر :
  • روستای
  • مسیح
  • آباد
  • لارستان
  • مسیر
  • توسعه
  • عمران
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد روستای مسیح آباد لارستان در مسیر توسعه و عمران چیست؟

سوال: