امام جمعه نی ریز : خدمت به روستاییان و اقشار آسیب پذیر دغدغه اصلی مسوولان باشد

تاریخ ارسال : 1403/01/28

امام جمعه نی ریز : خدمت به روستاییان و اقشار آسیب پذیر دغدغه اصلی مسوولان باشد

 

 همزمان با دهه حساب 100 حضرت امام (ره) و سالگرد تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، مدیر و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نی ریز با حجت الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان نی ریز دیدار کردند.

 به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ،  در این دیدار مهندس علی اکبر مبین مدیر بنیاد مسکن نی ریز گزارشی از عملکرد یک ساله بنیاد مسکن این شهرستان  بیان کرد و از حمایت و همراه یامام جمعه تقدیر نمود.

 

علی اکبر مبین مدیر بنیاد مسکن شهرستان نی ریز عملکرد واحد عمران روستایی  در این شهرستان را تشریح کرد  و گفت : نقشه برداری و تهیه طرح اجرایی جهت روستای تل مهتابی  ،  بخش مرکزی به طول ۲۰۰۰ متر  ، نقشه برداری و تهیه طرح اجرایی جهت روستای غوری ،  بخش پشتکوه به طول ۲۰۰۰ متر ، نقشه برداری و تهیه طرح اجرایی جهت روستای ریزاب ،  بخش قطرویه به طول ۲۰۰۰ متر از جمله کارکردهای این مجموعه است.

سید محمود حسینی امام جمعه نی ریز نیز طی سخنانی فرارسیدن دهه حساب 100 و سالگرد تاسیس بنیاد مسکن را به کارکنان بنیاد مسکن تبریگ گفت  و با بیان اینکه این نهاد مقدس یادگار امام راحل در جهت رفع مسکن روستاییان و مستضعفان بنا نهاده شده افزود: هیچکس  در ایران اسلامی هیچ فردی مخصوص جوانانی که تازه ازدواج نموده اند دغدغه مسکن و سرپناه نداشته باشند و بنیاد مسکن ضمن رفع موانع تولید مسکن با ساخت مسکن فنی و مقاوم ، روستاها را از مکانی غیر بهداشتی و نا ایمن و غیر قابل زندگی به مکانی بهداشتی و با مید به زندگی حتی در جهت مهاجرت معکوس از شهر به روستا تبدیل و توسعه دهد .

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان نی ریز افزود:  بیشترین موانعی که باعث عدم ازدواج جوانان و ازدیاد جمعیت جهت پشتوانه کشور گردیده دغدغه مسکن می باشد که   با همت خیرین و همکاری بنیاد مسکن این مشکل   کشور حل گردد .

انتهای پیام

 

 

موضوع خبر :
  • امام
  • جمعه
  • نی
  • ریز
  • :
  • خدمت
  • روستاییان
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد امام جمعه نی ریز : خدمت به روستاییان و اقشار آسیب پذیر دغدغه اصلی مسوولان باشد چیست؟

سوال: