مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در دیدار با نماینده منتخب سپیدان و بیضاء تلاشها برای تامین مسکن و توسعه روستایی در فارس ب

تاریخ ارسال : 1403/01/28

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در دیدار با نماینده منتخب سپیدان و بیضاء تلاشها برای تامین مسکن و توسعه روستایی در فارس ب

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در دیدار با نماینده منتخب سپیدان و بیضاء تلاشها برای تامین مسکن و توسعه روستایی در فارس به ثمر نشسته است

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس در دیدار با  نماینده منتخب شهرستان های سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی. رویکردهای خدمت در روستاها و پیشرفت های تامین مسکن شهری را تشریح کرد و گفت : تلاشها برای تامین مسکن و توسعه روستایی در فارس به ثمر نشسته است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، دکتر سید علیرضا حمیدی در این جلسه که مدیران بنياد مسکن شهرستان های سپیدان و بیضا نیز حضور داشتند،از نماینده منتخب تقدیر کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس   در خصوص مطالبات نماینده شهرستان قول مساعد جهت بررسی و در حد امکان کمک به اجرایی شدن آن داد.

حمیدی با ارائه گزارشی از توسعه و محرومیت زدایی در استان فارس ابراز داشت :  استان فارس رتبه نخست کشور در تامین زمین نهضت ملی مسکن را دارد ، با مشارکت منابع طبیعی و راه و شهرسازی، فارس بیشترین تامین قطعات زمین را در کشور انجام داده است در عین حال استان فارس بیشترین کمبود زمین هم در این طرح دارد ، سهیمه زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای فارس ۳۰ هزار قطعه است البته برنامه ما برای تامین ۶۰ هزار قطعه است ،  استاندار فارس تاکید دارد که این تامین قطعات زمین روستایی به ۱۲۰ هزار قطعه افزایش یابد .

دکتر حمیدی افزود: بنا بر این با یک ظرفیت تعهد ۴ برابری نسبت به تعهد اولیه کار نهضت ملی مسکن در روستاهای فارس دنبال می‌شود ، در روستاهای مستعد و مناطقی که در حریم شهر قرار دارند این طرح اجرایی می‌شود ، قرار بر این است که ۳۰ هزار قطعه زمین نهضت ملی مسکن روستایی در استان فارس از منابع طبیعی و راه و شهرسازی دریافت کنیم و کار نهضت ملی مسکن کلید بخورد ،  کار آماده سازی اکنون در روستای گیاه زار در حال انجام است و در ۲۵ هکتار کار آماده سازی شروع شده است.

  اکبرپور نماینده منتخب مجلس  نیز  در خصوص قیر رایگان و آسفالت معابر روستایی و همچنین بحث طرح هادی و باغات در روستاهای بخش همایجان خواستار مساعدت مدیر کل  شد.

اکبرپور ادامه داد : برخی باغ شهری ها در بخش همایجان  مشکلات زیادی برای مردم بوجود آورده و این روستاها مطالباتی دارند که باید بررسی شود.

انتهای پیام

 

موضوع خبر :
  • مدیر
  • کل
  • بنیاد
  • مسکن
  • استان
  • فارس
  • دیدار
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در دیدار با نماینده منتخب سپیدان و بیضاء تلاشها برای تامین مسکن و توسعه روستایی در فارس ب چیست؟

سوال: