مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در دیدار با امام جمعه شیراز :

تاریخ ارسال : 1403/02/04

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در دیدار با امام جمعه شیراز :

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در دیدار با امام جمعه شیراز : طرح های تامین مسکن شهری و توسعه روستایی زمینه ساز تامین آسایش و آرامش شهروندان و روستاییان است

 

سید علیرضا حمیدی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس به همراه شورای معاونان و حجت الاسلام نجفی مسوول نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن این استان با آیت الله دژکام امام جمعه شیراز دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، این دیدار به مناسبت دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) و سالگرد تاسیس بنياد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس  انجام شد  دکتر حمیدی  در این دیدار  گزارشی از عملکرد بنیاد مسکن فارس در سالی که گذشت از جمله مسکن روستایی، نهضت ملی مسکن، مقاوم سازی، بهسازی و ... ارائه داد و بیان داشت : طرح های تامین مسکن شهری و توسعه روستایی زمینه ساز تامین آسایش و آرامش شهروندان و روستاییان است.

حمیدی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از پیام‌های انقلاب توجه ویژه به مناطق محروم و مستضعفین است که در نگاه دور اندیش امام خمینی (ره) به محرومیت زدایی از جامعه اسلامی در تمام ابعاد آن نمونه‌ای کم نظیر در تاریخ کشور است گفت :  ۲۱ فروردین ماه سالروز صدور فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب مبنی بر افتتاح حساب ۱۰۰ به تبع آن تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از نمونه‌های بارز و مهم دیدگاه والای ایشان به شمار می‌رود.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس ادامه داد :  بر اساس تأکید مقام معظم رهبری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از برکات مستمر و صدقات جاری امام راحل است و تاکنون منشأ خدمات فراوانی در راستای تحقق فرمان تاریخی امام خمینی(ره) به ویژه در تأمین مسکن محرومان و محرومیت زدایی در روستاها و بازسازی مناطق آسیب دیده بوده است

مدیرکل بنیاد مسکن در حاشیه این دیدار  به ارائه عملكرد سالانه و وضعيت پروژه‌هاي ملي و استاني در دست اجرا پرداخت و اظهار داشت: در دولت سیزدهم 40 درصد از اجرای طرح نهضت ملی مسکن به عهده بنیاد مسکن کشور گذاشته شده است  نزدیک به 29 هزار متقاضی در فارس واریز بالای 40 میلیون داشته‌اند،   برای 22 هزار متقاضی پروانه ساخت گرفته‌ شده و برای 4 هزار واحد هم تا پیش از ایام نوروز پول پروانه به حساب واریز شده است.

وی ادامه داد: ظرف یکی دو ماه آینده برای متقاضیانی که بالای 40 میلیون واریزی داشته‌ و در سبد بنیاد مسکن قرار دارند، پروانه ساخت واحد خواهیم گرفت.     ساخت نزدیک به 17 هزار واحد را در استان آغاز کرده‌ایم،   هم در تامین و هم کسری زمین مقام نخست کشور را داریم.  طرح نهضت ملی مسکن روستایی هم  دراستان فارس آغاز شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس افزود: قرار است بنیاد مسکن کشور یک میلیون قطعه زمین برای مسکن روستایی آماده کند و به متقاضیان واگذار نماید  تا از این طریق سهم خود را برای کمک به کمبود زمین ادا کند.

 آیت الله دژکام امام جمعه شیراز نیز در این دیدار با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن ضمن تشکر از بنیاد مسکن مطالباتی در خصوص مسکن‌محرومین و کمک به افرادی که در هیچ طرحی نمی‌توانند صاحب خانه شوند ایراد کرد و با تاکید بر داشتن پیوست فرهنگی فعالیت های عمرانی ارائه زیر ساخت های فرهنگی در کنار عمران و توسعه را ضروری دانست.

انتهای پیام

 

موضوع خبر :
  • مدیر
  • کل
  • بنیاد
  • مسکن
  • استان
  • فارس
  • دیدار
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در دیدار با امام جمعه شیراز : چیست؟

سوال: