ناظرين فنی بنیاد مسکن شهرستان های جهرم و خفر در کارگاه آموزشی نطام فنی شرکت کردند

تاریخ ارسال : 1403/02/04

ناظرين فنی بنیاد مسکن شهرستان های جهرم و خفر در کارگاه آموزشی نطام فنی شرکت کردند

ناظرين فنی بنیاد مسکن شهرستان های جهرم و خفر در کارگاه آموزشی نطام فنی شرکت کردند

 

کارگاه  آموزشی سامانه نظام فنی جهت ناظرين فنی بنیاد مسکن  شهرستان های جهرم و خفر در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جهرم برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، در این کارگاه  که با حضور مهندس عباسی کارشناس نظارت و ارزیابی دفتر مرکزی بنیاد مسکن  ، مهندس عبادی کارشناس نظارت و ارزیابی بنیاد فارس ، مهندس دلشاد مدیر  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جهرم و کارشناسان وام و اعتبارات شهرستان های جهرم و خفر برگزار گردید پیرامون ساخت و سازهای روستایی و قوانین اجرای ساختمان ها بحث و گفتگو گردید .

 مهندس عباسی کارشناس نظارت و ارزیابی دفتر مرکزی بنیاد مسکن در حاشیه این کارگاه با برشمردن الزامات فنی و مهندس در سازه های روستایی و شهری گفت : ناظران باید دقت نظر داشته باشند و در هیچ فرایندی از ساخت و ساز صحت و دقت را فدای سرعت نکنند. سازه ها باید با نهایت دقت و رعایت الزامات مهندسی اجرایی شود.

احمد دلشاد مدیر بنیاد مسکن شهرستان جهرم نیز با ارائه گزارشی از عملکرد بنیاد مسکن گفت : در همه طرح های زیر بنایی این شهرستان آموزه های فنی و مهندسی رعایت شده است.

دلشاد از پرداخت تسهیلات مسکن در روستاها به عنوان یکی از کارکردهای اصلی بنیاد مسکن نام برد و خاطر نشان کرد :  تشکیل پرونده و معرفی ۱۶۰ فقره تسهیلات ۲۰۰۰ میلیون ریالی کم بهره با بازپرداخت ۲۰ ساله با عنوان طرح ویژه بهسازی مسکن روستائی با اعتبار کل ۳۲۰ هزار  میلیون ریال از جمله این کارکردها است .

انتهای پیام

 

 

 

موضوع خبر :
  • ناظرين
  • فنی
  • بنیاد
  • مسکن
  • شهرستان
  • های
  • جهرم
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد ناظرين فنی بنیاد مسکن شهرستان های جهرم و خفر در کارگاه آموزشی نطام فنی شرکت کردند چیست؟

سوال: