معاون پشتیبانی بنیاد مسکن فارس : طرح های عمران روستایی با مشارکت مدیریت امور اجرایی بنیاد مسکن تداوم دارد

تاریخ ارسال : 1403/02/17

معاون پشتیبانی بنیاد مسکن فارس : طرح های عمران روستایی با مشارکت مدیریت امور اجرایی بنیاد مسکن تداوم دارد

معاون پشتیبانی بنیاد مسکن فارس : طرح های عمران روستایی با مشارکت مدیریت امور اجرایی بنیاد مسکن تداوم دارد

 

 مهندس جعفری کیا معاون  پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس و مسوولین واحدهای مختلف پشتیبانی و امور مالی بنیادمسکن  فارس در نشستی با مدیریت امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن فارس بر لزوم تداوم فعالیت های عمران روستایی دراین استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، جعفری کیا با اشاره به نقش مدیریت امور اجرایی و ماشین آلات در توسعه روستایی اذعان داشت : باید از همه فرصت های پیش رو برای شتاب بخشی به برنامه های توسعه و عمران روستایی بهره گیری گرد.

وی با  بررسی مسائل و موارد مختلف اجرایی پروژه های در دست اجرا توسط امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی از محل اعتبارات مختلف خاطر نشان کرد : هدف گذاری اعتبارات و منابع مالی بنیاد مسکن به سمت و سوی عمران و توسعه روستاها و محرومیت زدایی است ، در سال جاری با توجه به شعار جهش تولید با مشارکت مردم باید از فرصت های مردمی در تولید مسکن و مشارکت در توسعه روستاها بهره گیری شود.

جعفری کیا اضافه کرد : یکی ازمهمترین عوامل رشد وتوسعه اجتماعی اقتصادی یک جامعه به ویژه درجوامع روستایی ، نقش وحضور فعالانه مردم درکارها وفعالیت های مربوط به روستای خود است . بدون همیاری ومشارکت مردم ، توسعه مفهومی نخواهد داشت ، چرا که هرگامی که درراه رشد وتوسعه برداشته می شود ، باید با همراهی مردم انجام گیرد .

معاون پشتیبانی بنیاد مسکن استان فارس افزود: امروزه مشارکت روستائیان در امور روستایی و با دید تخصصی تر در توسعه روستایی، از ضروریات برنامه ریزی در محیط های روستایی به شمار می رود. در این میان با مرور تاریخ مشارکتهای روستائیان در امور روستاها با دو الگو یا روند روبه رو می شویم. وی ادامه داد : اولین الگو، الگوی مشارکت سنتی روستائیان در قالب مقرارت عرفی و به صورت نانوشته بوده است که بیش از همه با انگیزه های اقتصادی اجتماعی – صورت می گرفته است

جعفری کیا افزود: دومین الگو، الگوی مشارکت جدید در قالب قوانین و مقرارتی است که به همکاری مردم شکل قانونی و اداری می بخشید .   با هدف بررسی جایگاه نقش مشارکت مردم در توسعه روستایی باید فعالیت های عمران روستایی شتب گیرد.

مهندس کریمی مدیر امور اجرایی و ماشین آلات بنیاد مسکن استان فارس نیز دراین نشست با تقدیر از حضور معاون پشتیبانی بنیاد مسکن گزارشی از روند توسعه و فعالیت های مدیریت امور اجرایی ارائه داد.

انتهای پیام

 

 

موضوع خبر :
  • معاون
  • پشتیبانی
  • بنیاد
  • مسکن
  • فارس
  • :
  • طرح
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد معاون پشتیبانی بنیاد مسکن فارس : طرح های عمران روستایی با مشارکت مدیریت امور اجرایی بنیاد مسکن تداوم دارد چیست؟

سوال: